Firma powstała w 1997 roku, kilka lat później, wykorzystując zdobyte doświadczenie, założyciele spółki jako pierwsi postanowili wprowadzić do Polski ekologiczne torby wielorazowego użytku marki Greenbag. Dziś, dzięki szeroko zakrojonym działaniom z zakresu Public Relations oraz akcjom edukacyjnym, marka toreb na zakupy wielokrotnego użytku Greenbag jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych na rynku.
W 2007 uzyskalismy poparcie międzynarodowej pozarządowej organizacji WWF. Owocem współpracy są wspólne przedsięwzięcia na rzecz ochrony środowiska. Odzwierciedleniem realizowanych działań jest obecność logo WWF na torbach marki Greenbag.
W 2011 r. otrzymaliśmy licencję UEFA EURO 2012TM na produkcję i sprzedaż oficjalnych licencjonowanych gadżetów kibica. Dzięki tym działaniom powstała limitowana kolekcja toreb ekologicznych wielokrotnego użytku oraz trójwymiarowych podkładek stołowych ? oryginalnych atrybutów prawdziwego kibica.
Nasza standardowa oferta toreb ekologicznych ma charakter dynamiczny i ulega zmianom w zależności od trendów, mody i sezonowości. Szeroka gama kolorów i wzorów jest w stanie zaspokoić oczekiwania nawet najbardziej wymagających klientów- dowodem na to jest uzyskanie godła i tytułu Odkrycie Roku i Eko- Lauru Konsumenta nadane przez naszych klientów, jako dowód uznania i przywiązania do jakości naszej marki. Kampania edukacyjno-promocyjna produktu Greenbag otrzymała nagrodę European Excellence Award 2009 r., w kategorii Launch. Nagroda przyznawana jest za wybitne osiągnięcia w dziedzinie komunikacji oraz PR co udało nam się osiągnąć w minionym roku wspólnie z firmą PR. Działania podjęte w ramach kampanii przyczyniły się do rozpoczęcia ogólnopolskiej debaty nt. problemu toreb jednorazowych, jako pierwsi zastosowaliśmy metody marketingowe dla promowania ekologicznych zachowań na zakupach.


Nasz Team
Marek Kamiński
Menadżer do spraw rozwoju
Mobile: +58 56 657 47 14
E-mail: marekkaminski@gam.pl