O nas

Firma powstała w 1997 roku, kilka lat później, wykorzystując zdobyte doświadczenie, założyciele spółki jako pierwsi postanowili wprowadzić do Polski ekologiczne torby wielorazowego użytku marki Greenbag. Dziś, dzięki szeroko zakrojonym działaniom z zakresu Public Relations oraz akcjom edukacyjnym, marka toreb na zakupy wielokrotnego użytku Greenbag jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych na rynku.

W 2007 uzyskalismy poparcie międzynarodowej pozarządowej organizacji WWF. Owocem współpracy są wspólne przedsięwzięcia na rzecz ochrony środowiska. Odzwierciedleniem realizowanych działań jest obecność logo WWF na torbach marki Greenbag.

Od 2010 r. wprowadziliśmy na rynek nowe produkty z branży artykułów gospodarstwa domowego. Oferta została powiększona o produkty gwarantujące nową jakość pracy w kuchni: nożyce do przygotowywania sałatek, nożyce do ziół, noże ceramiczne. Nowością są również podkładki stołowe, dzbanki do zaparzania herbaty, zapachowe worki na śmieci, worki i pojemniki do selektywnej segregacji odpadów oraz transparentne pudełka do przechowywania. Nasza standardowa oferta toreb ekologicznych ma charakter dynamiczny i ulega zmianom w zależności od trendów, mody i sezonowości.

W 2011 r. otrzymaliśmy licencję UEFA EURO 2012TM na produkcję i sprzedaż oficjalnych licencjonowanych gadżetów kibica. Dzięki tym działaniom powstała limitowana kolekcja toreb ekologicznych wielokrotnego użytku oraz trójwymiarowych podkładek stołowych ? oryginalnych atrybutów prawdziwego kibica.

Szeroka gama kolorów i wzorów jest w stanie zaspokoić oczekiwania nawet najbardziej wymagających klientów- dowodem na to jest uzyskanie godła i tytułu Odkrycie Roku i Eko- Lauru Konsumenta nadane przez naszych klientów, jako dowód uznania i przywiązania do jakości naszej marki. Kampania edukacyjno-promocyjna produktu Greenbag otrzymała nagrodę European Excellence Award 2009 r., w kategorii Launch. Nagroda przyznawana jest za wybitne osiągnięcia w dziedzinie komunikacji oraz PR co udało nam się osiągnąć w minionym roku wspólnie z firmą PR. Działania podjęte w ramach kampanii przyczyniły się do rozpoczęcia ogólnopolskiej debaty nt. problemu toreb jednorazowych, jako pierwsi zastosowaliśmy metody marketingowe dla promowania ekologicznych zachowań na zakupach.

 

Nasz Team

Krzysztof Szewczyk

Dyrektor handlowy

Mobile: +12 345 678 901
E-mail: kszewczyk@gam.pl

Jarosław Michalski

Główny Księgowy

Mobile: +48 56 657 47 40
E-mail: jmichalski@gam.pl

Ilona Kreja

Asystentka Zarządu

Mobile: +48 56 657 47 00
E-mail: ikreja@gam.pl

Marianna Marjańska

Samodzielna Księgowa

Mobile: +48 56 657 47 00
E-mail: mmarjanska@gam.pl

Marek Kamiński

Menadżer do spraw rozwoju

Mobile: +58 56 657 47 00
E-mail: marekkaminski@gam.pl