Kariera

REGIONALNY PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY

Do obowiązków osoby zatrudnionej będzie należało:
• pozyskiwanie nowych klientów
• podtrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi Klientami
• przygotowywanie i prowadzenie prezentacji handlowych
• tworzenie ofert i prowadzenie negocjacji handlowych
• skuteczna sprzedaż rozwiązań z oferty handlowej

Oczekiwania wobec kandydatów:
• wykształcenie wyższe
• doświadczenie w pracy związanej z obsługą klienta w branży technicznej
• predyspozycje sprzedażowe
• zmysł techniczny
• orientacja na klienta
• komunikatywność
• prawo jazdy kat. B

Firma oferuje:
• stabilne zatrudnienie, na podstawie umowy o pracę, w firmie będącej liderem w swojej branży
• wynagrodzenie zasadnicze + premię powiązaną z wynikami
• samochód służbowy, telefon, komputer
• szkolenia

[contact-form-7 id=”1003″ title=”Contact Form – Basic_copy”]

Aplikację zawierającą CV i list motywacyjny prosimy przesyłać korzystając z powyższego formularza. Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi na wybrane oferty.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)”.